Kundtjänstmanual
Kundtjänstmanual
Hämtordrar - Öppet 8:00-17:00
Telefon - Öppen 8:00-16:45
Chatt - Svara inom några minuter 08:00-16:45
Hold
Tickets - Svara inom 24 timmar helgfria vardagar - ex tisdagens tickets på onsdagen
Öppna tickets ska följas upp på fredagar, om vi inte har några nyheter kan vi skriva det och att vi återkopplar så fort vi vet mer.
Problemartiklar
Problemordrar
Kundomdömen
Kundtjänstmanualen är bara riktlinjer och rekommendationer - viktigast är alltid att kunden blir nöjd.
En nöjd kund och positiva omdömen är värt mycket!
Det är okej att göra undantag och att gå på magkänsla.
Var lyhörd, hjälpsam och försök sätta dig in i kundens situation.
Förstå vad kunden undrar, ta reda på svaret och svara kunden utförligt, trevligt och hjälpsamt.
Stressa inte fram svar, det får ta tid.
Alla svar kan komma att publiceras offentligt av kunder, exempelvis i forum eller i facebookgrupper.